הסרת שיער בלייזר

מכשיר ה- Soprano ICE , פועל בטכנולוגיית ™SHR, הנחשבת לטכנולוגיה היעילה והבטוחה להסרת שיער מיותר. ™SHR היא הטכנולוגייה היחידה להסרת שיער בלייזר, שהוכחה במחקרים קליניים כשיטת טיפול ללא כאבים, ללא כוויות

טכנולוגיית ה- ™SHR  הפועלת בשיטת החימום ההדרגתי ™In Motion, מוטמעת גם במכשיר החדשני

Soprano Ice, הוא הפתרון המלא והחדשני להסרת שיער בלייזר בטכנולוגיית ™SHR

ההתאמה המקסימאלית של עוצמת האנרגיה לגוון העור והשיער ולעובי השיער, שמספק מכשיר ה- Soprano, בשילוב עם טכנולוגיית ה-™ ICE לקירור שטח פני העור, מונעת סיכון לכוויה של רקמת העור באזור הטיפול.

טכנולוגיה

טכנולוגית ™SHR מבית Alma, היא הטכנולוגיה היעילה והבטוחה להסרת שיער מיותר!

הטכנולוגיה פועלת הן בלייזר והן בקרן אור

הטכנולוגיה פותחה על ידי חברת אלמה ובאמצעותה מיליוני נשים וגברים בלמעלה מ- 90 מדינות ברחבי העולם נהנים מעור חלק כבר יותר מעשור.

SHR הטוב ביותר!

 שיטת ™In-motion  מאפשרת העברה חוזרת של הידית על אזור הטיפול, כאשר קצב חזרה גבוה של פעימות קצרות המוחדרות לעומק הדרמיס, משיג עוצמה ממוצעת גבוהה ויעילות טיפולית הנובעת מצבירת חום, יחד עם זאת ללא סיכון לכוויה.

יתרון נוסף לחימום ההדרגתי הוא בכך שהטיפול איננו מלווה בכאב של ממש, אלא בתחושה הדומה לזו אלא בתחושה הדומה לזו של עיסוי.

 

 

 אורך גל ALEX 755NM

למגוון הרחב ביותר של סוגי וצבעי השיער.

אורך הגל של לייזר  Alexandrite מציע ספיגת אנרגיה בעוצמה גבוהה בפיגמט המלנין, מה שהופך אותו לאידיאלי למגוון רחב ביותר של סוגי וצבעי שיער – במיוחד שיער בהיר ודק.

אורך הגל 755nm בעל חדירה שטחית בלבד,  מכוון לבליטה של זקיק השיער ויעיל במיוחד גם  לשיער המצוי קרוב לפני השטח של העור,  באזורים כמו הגבות והשפה העליונה